Nou CVA-ISCIII per la convocatòria de Acción Estratégica en Salud de l'Instituto de Salud Carlos III

CVA-ISCIII

Us informem que des d'ahir dijous 18 de març de 2022 ja podeu generar amb DRAC el nou CVA-ISCIII per presentar-ho a la convocatòria de Acciones Estratégicas de Salud del Instituto de Salud Carlos III, per a la qual el termini resta obert fins el proper dijous 24/03/2022.

Les principals diferències entre el CVA de l'Agencia Española de Investigación (CVA-AEI) i el CVA de l'Instituto de Salud Carlos III (CVA-ISCIII), són que el model CVA-ISCII inclou el Resum del currículum (CVAQU, CVN i CVA) i els Indicadors generals de qualitat de la producció científica (CVN i CVA)

El nou model CVA-ISCII també inclou un darrer apartat per les Estades a centre RDi, en canvi, el model CVA-AEI no.

D'altra banda, l'extensió del CVA-ISCIII és de 8 pàgines, i en canvi, l'extensió del CVA-AEI és de 4 pàgines.

Per generar-ho cal que ho feu a la opció de Currículum de DRAC, escolliu la primera opció del desplegable "Currículum abreviado (CVA Agencia Estatal de Investigación i CVA Instituto de Salud Carlos III", seleccioneu l'idioma, marqueu les activitats que volgueu mostrar al vostre CVA premeu el botó de Generar i quan us apareguin els dos logos de l'AEI i de l'ISCIII, caldrà que premeu a sobre del que necessiteu generar per tal que DRAC us generi un o l'altre model:

Us recomanem que feu servir el manual de Correspondència entre el CVDRAC i el CVA-ISCII, que trobeu publicat al següent enllaç del portal de DRAC: https://drac.upc.edu/info/ca/menu1/principals-funcionalitats-de-drac/el-curriculum-del-professorat.

Per últim, com sempre, per qualsevol dubte o consulta sobre el nou model de CVA-ISCIII que es pot generar mitjançant DRAC, envieu un correu a l'adreça de suport.drac@upc.edu.