Integració de la producció científica als genwebs

Un treball conjunt entre el Servei de Comunicació i Promoció (SCP) i el Servei d'Informació Rdi (SIRDI) ha permès desenvolupar una nova eina que permet integrar la informació del Portal de Producció Científica als Genweb de departaments, instituts i grups de recerca. Permet tenir sempre actualitzat el llistat dels grups de recerca d'un departament/institut i el llistat dels investigadors d'un grup de recerca, enllaçats a la seva producció científica i maquetats seguint el Llibre d'estil dels webs UPC.

Els passos necessaris per integrar aquesta informació són els següents:

1) Afegim un nou element de tipus Window:

2) Definim quin contingut desitgem en el nostre genweb. Disposem de dues possibilitats:

Únicament hem d'indicar la URL amb el paràmetre que desitgem segons els serveis oferts a dalt.

Per qualsevol dubte sobre el servei ofert pel Servei de Comunicació i Promoció, podeu obtenir més informació a través de la seva pàgina web https://www.upc.edu/comunicacio/www/continguts-empaquetats o bé,  us podeu posar en contacte mitjançant  l'adreça de correu electrònic info@upc.edu.