Període d'al·legacions PAR i PATT 2021 disponibles

Quan?

13/05/2022 a 12:00 fins a 03/06/2022 a 23:59 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Us informem que ja teniu disponibles els resultats del càlcul dels PAR i PATT de l'any 2021 (PAR i PATT 2021), i per tant, a partir d'aquest moment, i fins el divendres 3 de juny del 2022, s'obre el període d'al·legacions de les activitats que ja apareixen valorades, per tal de detectar qualsevol errada que es pugui resoldre abans de tancar definitivament el càlcul.

Podeu consultar els llistats de punts PAR a través de la opció PAR / PATT del menú de l'esquerra de la pàgina principal de DRAC, escollint la Consulta de punts PAR personals (PDF), i les persones que sou responsables d'un grup de recerca o d'una unitat, a més, teniu la opció de generar la mateixa consulta però del grup o de la unitat.

Recordeu que els articles en revistes als que no s'ha adjuntat el postprint no se'ls han assignat punts PAR. Teniu el període d'al·legacions per adjuntar el postprint i així obtenir el punts.

Aquest any, com a novetats, i en aplicació dels corresponents canvis de normatives us trobareu el següent:

- segons l'Acord CG/2022/02/38, de 22 de febrer de 2022, del Consell de Govern, pel qual s’aprova l’actualització de la valoració de les activitats de transferència amb els indicadors PAR i PATTs'han assignat 20 PAR T1 a les patents en comptes de 12 PAR T1; com es feia als càlculs anteriors. A més a més, s'ha valorat els reconeixements posteriors que han aconseguit les patents prioritàries, i no només aquestes, com es feia fins ara.

D'altra banda, també es poden consultar els ingressos per projectes, convenis, formació continuada, etc. que serveix per al càlcul dels punts PATT del departament, institut i grup de recerca. I segons aquest acord, en els PATT també han variats els criteris, oferint una millor valoració de les llicències de patents i afegint la valoració de la creació d'spin-offs, entre d'altres.

- segons l'Acord CG/2022/02/34, de 22 de febrer de 2022, del Consell de Govern, pel qual s’aprova la consideració del personal de la UPC en referència a la participació a grups de recerca i al còmput d’indicadors de RDI (PAR, PATT i EDP)ja no rep punts PAR el Professorat Associat ni el PAS de suport a la recerca (abans els/les PSRs doctors/es que pertanyíen a un grup de recerca sí que en rebien).

Per això, al càlcul dels PAR2021 ja no se'ls ha tingut en compte al repartiment dels punts de les activitats susceptibles de rebre punts PAR on hagin participat aquestes tipologies de personal.

Per comunicar-nos les al·legacions feu servir els canals habituals: obrint un tiquet a través de https://drac.upc.edu/suport, o bé, enviant un correu electrònic a l'adreça de suport.DRAC@upc.edu.

Per la nostra part, des de l'Administració de DRAC, acabarem de fer les darreres revisions per detectar possibles errades que se'ns hagin escapat. Si fos el cas, ho comunicarem a les persones interessades per tal que n'estiguin al corrent.

Preguem feu la màxima difusió d'aquest missatge entre el PDI de la vostra unitat/grup per tal que n'estigui al corrent.