Punts PAR i PATT 2022 disponibles

Us informem que des del divendres 19 de maig del 2023 teniu disponibles els resultats del càlcul dels PAR i PATT de l'any 2022 (PAR i PATT 2022), i per tant, a partir d'aquest moment, i fins el divendres 2 de juny del 2023s'obre el període d'al·legacions de les activitats que ja apareixen valorades, per tal de detectar qualsevol errada que es pugui resoldre abans de tancar definitivament el càlcul.

Podeu consultar els llistats de punts PAR a través de la opció PAR / PATT del menú de l'esquerra de la pàgina principal de DRAC, escollint la Consulta de punts PAR personals (PDF), i les persones que sou responsables d'un grup de recerca o d'una unitat, a més, teniu la opció de generar la mateixa consulta però del grup o de la unitat.

Recordeu que els articles en revistes als que no s'ha adjuntat el postprint no se'ls han assignat punts PAR. Teniu el període d'al·legacions per adjuntar el postprint i així obtenir el punts.

D'altra banda, també es poden consultar els ingressos per projectes, convenis, formació continuada, etc. que serveix per al càlcul dels punts PATT del departament, institut i grup de recerca.

Per
comunicar-nos les al·legacions feu servir els canals habituals: obrint un tiquet a través de https://drac.upc.edu/suport, o bé, enviant un correu electrònic a l'adreça de suport.DRAC@upc.edu.

Per la nostra part, des de l'Administració de DRAC, acabarem de fer les darreres revisions per detectar possibles errades que se'ns hagin escapat. Si fos el cas, ho comunicarem a les persones interessades per tal que n'estiguin al corrent.