Publicat el nou vídeotutorial en anglés adreçat a les/els doctorandes/s de la UPC: DRAC for PhD students

Us informem que ja teniu publicat el nou vídeotutorial en anglés introductori del funcionament de DRAC adreçat a les/els doctorandes/s de la UPC: DRAC for PhD students.

El trobeu als següents enllaços del portal de DRAC:

Volem agrair al Servei de Llengües i Terminologia de la UPC el seu suport en la traducció del guió del vídeotutorial DRAC for PhD Students, el qual també el trobeu publicat als enllaços anteriors.

També volem agrair l'ajut en el muntatge i l'enregistrament que ens ha oferit la Isabel Darnell de la unitat d'Audiovisuals del Servei de Suport TIC i Innovació de l'Àrea TIC de la UPC.

Aprofitem per informar-vos de que el proper vídeotutorial en anglés que publicarem serà per mostrar com les/els doctorandes/s poden donar d'alta a DRAC fàcilment les activitats més habituals relacionades amb seu doctorat.

Per últim, recordar-vos que si teniu alguna proposta d'altres temàtiques per realitzar un nou videotutorial, o algun dubte o consulta la podeu fer arribar a la següent adreça: .

Administració DRAC
Unitat d'Informació RDI (GPAQ)