Vés al contingut (premeu Retorn)

El Portal de Recerca de Catalunya

• Què és?
El Portal de la Recerca de Catalunya (PRC) http://portalrecerca-dev.csuc.cat/ recull, mostra i difon des d’un lloc únic els resultats de la recerca produïda a les universitats catalanes, en quant a investigadors, publicacions, grups i projectes de recerca per a la comunitat científica internacional, empreses, organitzacions finançadores i públic en general, facilitant així l'accés obert a la producció científica.
El PRC és un projecte creat per la Direcció General de Recerca de la Secretaria d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya i coordinat pel CSUC.

• D'on provenen les dades?
En el cas de la UPC les dades provenen del DRAC. Inicialment (2015-2016) està previst actualitzar les dades el mes d'octubre del 2015 i al llarg del 2016 fer actualitzacions cada 2 mesos.

• Quins investigadors hi consten?

Es carregaran en el Portal tots aquells investigadors actius a la UPC, que disposin de l’identificador ORCID informat en DRAC i que disposin de com a mínim d’una activitat associada. Per activitat associada s’entén estar en un grup de recerca o projecte de recerca o tenir una publicació.

En cas que un investigador no vulgui mostrar alguna de les seves publicacions en el Portal, caldrà que a DRAC ho indiqui.

En una primera fase aquests investigadors seran el Personal Docent i Investigador (PDI) i el Personal de Suport a la Recerca (PSR) definits segons la LUC.

• Quines dades hi trobareu?
  • Departaments i Instituts Universitaris de Recerca actualment vigents.
  • Projectes de recerca competitius (en una segona fase es carregaran ajuts i convenis).
  • Grups de recerca vigents que formen part del Catàleg de grups de recerca de la UPC.
  • Publicacions i Tesis:
En una primera fase aquestes són:

- Articles (versió presentada, acceptada, publicada, actualitzada). Inclou ponències de congressos publicades en revistes.

- Llibres (sencers, capítols o parts). Inclou ponències de congressos publicades en Llibres d'Actes.

- Tesis dirigides i escrites.

En una segona fase també es podran incloure informes, working papers, contribucions a congressos no publicades i patents.