Nou CVAQU Convocatòria 2020 Mèrits de Recerca PDI Contractat

CVAQU

Us informem que AQU va obrir el període per sol·licitar l'acreditació dels mèrits de recerca del PDI contractat del 15 de gener al 7 de febrer del 2020 (ambdós inclosos). Podeu trobar tota la informació de la convocatòria al següent enllaç: http://www.aqu.cat/professorat/merits_recerca/solicituds_aai.html#a2

Per sol·licitar aquesta acreditació, una de la documentació que es demana és el CVAQU, model que es pot generar des de DRAC, i del que ja tenim implementada al CVAQU de DRAC la principal diferència important respecte el model anterior, entre d'altres que també hem implementat (plantilla publicada per AQU).

Es tracta de la graella que apareix a l'apartat B.1 d'Articles en revistes indexades i que s'ha d'omplir per a cada article, la qual ara ja us apareix al CVAQU (CAT/AGR) que DRAC genera i amb una part de la informació emplenada, tal i com es mostra a les següents casuístiques:

Cas 1. Quan l'article a DRAC té seleccionada una classificació del JCR:

Com podeu veure, si a l'article en revista de DRAC s'ha escollit una classificació del JCR per a mostrar al currículum, en comptes d'una de l'SJR, com que per a cada article en revista també es demana, d'un banda; tant el nombre de citacions a l'Scopus, com l'índex SJR i el seu quartil i categoria; els quals sí que es troben a DRAC carregats automàticament a cadascú dels articles; sempre i quan la revista també estigui indexada a l'SJR, consulteu les dades de l'índex SJR i el seu quartil al mateix article en revista de DRAC per afegir-les manualment al pdf del CVAQU (CAT/AGR) que DRAC us ha generat editant el pdf amb l'Adobe Acrobat Pro DC o similar i guardeu els canvis.

Per trobar la resta de dades, és a dir, les citacions a Scopus de l'article i la categoria de la revista a l'SJR, cal que seguiu les següents instruccions:

On consultar les citacions a Scopus d'un article en revista: Accedint mitjançant el portal de Bases de Dades de Bibliotècnica a Scopus i cercar l'article. Exemple:

On consultar l'índex SJR, quartil i categoria d'una revista: Com que a DRAC només tenim carregat l'índex i quartil SJR d'algunes revistes, però no la seva categoria, us aconsellem que les cerqueu a la següent URL a la qual no es necessita logar-se: https://www.scimagojr.com/journalrank.php. Exemple:

Cas 2. Quan l'article a DRAC té seleccionada una classificació d'Scopus:

En canvi, si a l'article en revista de DRAC s'ha escollit una classificació de l'SJR per a mostrar al currículum, en comptes d'una del JCR, com que per a cada article en revista també es demana, d'un banda; tant el nombre de citacions al WOS Core Collection, com el factor d'impacte del JCR i el seu quartil i categoria; els quals sí que es troben a DRAC carregats automàticament a cadascú dels articles; sempre i quan la revista també estigui indexada al JCR, consulteu aquestes dades al mateix article en revista de DRAC per afegir-les manualment al pdf del CVAQU (CAT/AGR) que DRAC us ha generat editant el pdf amb l'Adobe Acrobat Pro DC o similar i guardeu els canvis.

Recordeu que, per qualsevol dubte o consulta podeu enviar-nos un correu a l'adreça suport.drac@upc.edu

La correspondència d'activitats del CVAQU que es genera mitjançant DRAC la teniu en el següent enllaç: DRAC - CVAQU(CAT/AGR/AAI)